Update Safetrak uitrustinginspectie tool

Nieuwe Safetrak voor snellere uitrustingsinspecties

Digitale ondersteuning voor uitrustingsinspecties

Dankzij Safetrak kunnen klanten hun inspecties digitaal opvolgen en moeten ze niet langer tijd spenderen aan het maken van kopieën, het ontcijferen van moeilijk leesbaar handschrift of het zoeken naar verloren inspectiedocumenten. De online-applicatie omvat tegelijkertijd ook een geavanceerd systeem voor het plannen van inspecties; dit geeft een volledig overzicht van alle geplande inspecties en biedt gebruikers de mogelijkheid om terugkerende inspecties makkelijk te plannen.

Inboeken, uitboeken

Safetrak kan ook gebruikt worden voor de opvolging van verschillende soorten uitrustingen zoals persoonlijke beschermingsmiddelen, boren, hamers, schroevendraaiers, stellingen, ladders, labelprinters of Lockout-tassen. Met Safetrak kunt u alle gereedschappen makkelijk in- en uitboeken, op voorwaarde dat ze voorzien zijn van een label met serienummer, barcode of RFID-label.

Geautomatiseerde rapportering

In Safetrak kunt u vooraf gedefinieerde inspectiesjablonen creëren om diverse inspectierapporten te standaardiseren en te digitaliseren. Door op regelmatige tijdstippen of op aanvraag gegevens uit de inspectiesjablonen te halen, genereert de online-applicatie automatisch high-level rapporten. In slechts enkele muisklikken biedt Safetrak u inspectierapporten met de meest recente en de meest volledige gegevens.

Voor meer informatie kijk op www.gsh-id.nl of klik hier